Dankwoord - Reisverslag uit Rome, Italië van Anita Marle - WaarBenJij.nu Dankwoord - Reisverslag uit Rome, Italië van Anita Marle - WaarBenJij.nu

Dankwoord

Door: Anita en Johan

Blijf op de hoogte en volg Anita

28 Juli 2014 | Italië, Rome

Dankwoord aan allemaal die ons van die hartverwarmende reacties hebben gegeven.

De reacties waren, opbeurend, creatief, ondersteunend, tips, lief, leuk, komisch, zeer komisch, er werden zelfs filmpjes gemaakt, en nog meer filmpjes. Er kwamen volgers bij en naast familie, vrienden, bekenden en collega's, ook nog bekenden van bekenden en zelfs onbekenden. En natuurlijk de obesitas vereniging.

Het verhaal kennen jullie. Het was een reis door het leven, de natuur, landen en culturen en vooral een reis door je eigen leven. Als team gingen we door dalen en over bergen, door regen en wind, met hitte en de kou, lange zware ritten en mooie zonnige dagen, over rechte wegen en door de natuur, door prachtige dorpjes en toeristische steden, we lagen ter aarde en leden pijn, stonden weer op en improviseerden met pech en andere weerstanden.

Nogmaals enorm bedankt. De emoties van vreugde en blijdschap gieren nog steeds door de maag en door het hart. Rustig nadenken en terugkijken op de reis is genieten en gelijk komt er een gelukzalig gevoel boven.

Anita is blij, we zijn nu een paar dagen hier op ons vakantieadres, de lach is nog niet van haar gezicht geweest, de vermoeidheid komt er uit. Kortom... Wat kan een mens gelukkig zijn.

Nogmaals dank voor al jullie aandacht!

Anita en Johan

• 28 Juli 2014 - 09:37

RenKat:

Het was een plezier, genot maar ook jaloezie om jullie te volgen. Kippenvel en tranen het laatste verslag.
    xx

• 28 Juli 2014 - 09:46

Marjorie:

Het was een feestje om jullie blog elke avond te lezen!
    Wat een prestatie.... Toppers zijn jullie!

• 28 Juli 2014 - 10:00

Lia En Frans:

Het was een genoegen om jullie verhalen te lezen. Voor ons vaak herkenbaar.

Veel plezier daar in Rome.

Groeten,

Lia en Frans

• 28 Juli 2014 - 15:32

Rob P.:

Gefeliciteerd met het behalen van de eindstreep. Een mooiere afsluiting met de Carabinieri is bijna niet mogelijk :-)

Ik heb geweldig genoten van de verslagen en vind het een geweldige prestatie; Chapeau!

• 28 Juli 2014 - 19:51

Herman - Ria:

Beste Anita en Johan , het was de afgelopen periode heel leuk om jullie bijzondere reisverhalen te mogen lezen en het is nu weer een kwestie van ontwennen ,na 23 verslagen!! Hele fijne dagen nog en misschien krijg je wel zadel-ontwennings uitslag!! groetjes , Herman - Ria uit Gennep.

• 28 Juli 2014 - 20:51

Ma&pavama:

Het was fijn om jullie samen zijn, samen doen, samen oplossen, samen beleven, enz. op een mooi gebrachte en stijlvolle manier te kunnen volgen. Toch in een belangrijke periode van je leven. Is het afstand nemen van je (nog) jeugdige overmoed en het toetreden naar het meer behoudende? Fijn om dit iedereen op z'n eigen manier mee te laten beleven. Fijne overwegingen in het einde van jullie vakantie en weer wel thuis. xxx van ma&pa

• 28 Juli 2014 - 22:37

Pauline:

Het is gewoon afkicken! Ik vond het heel bijzonder en inspirerend jullie zo te volgen. Heel intiem dat jullie de hoogte en diepte punten hebben gedeeld. Het heeft mij tot tranen geroerd en ik heb het mee gevoeld! Geniet ervan en tot snel!

• 29 Juli 2014 - 08:40

Marja:

Vannacht thuisgekomen van een paar geweldige dagen Rome! Lief "dinnetje" je hebt het geflikt, ben ontzettend trots op je (en op Johan natuurlijk). Het was een eer en een belevenis om erbij te zijn XXX