Grinta - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Anita Marle - WaarBenJij.nu Grinta - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Anita Marle - WaarBenJij.nu

Grinta

Door: Johannes

Blijf op de hoogte en volg Anita

03 Juli 2014 | Nederland, Zandvoort

Wat is Grinta?

Als er een renner beschikt over een sterke weerbaarheid op zowel mentaal als fysiek vlak, dan spreken de Italianen graag van een renner met grinta. De "grinta" is een soort overtuiging, een soort hevigheid, die indruk maakt.

Anita heeft Grinta. Dat vindt Martijn ook. Martijn is zo'n collega waar je van houdt. Net als velen. Maar hij is speciaal, omdat hij ook houdt van sport, voetbal en fietsen. Van gezelligheid. Mensen met Grinta mentaliteit vinden elkaar. Net als sport verbroedert.

Laten we nu vele Martijn's om ons heen hebben en dat is toch fantastisch. Ons vertrek wordt overladen met succes wensen en dat voert de druk niet op, echter het verlangen wel...

Zo ook blijken we nieuws te zijn. In Zandvoort, in het hoogseizoen, Ons " Zandje" die 3e van Nederland is met city-marketing, en wij zijn nieuws. Een leuk artikel van onze Joop, en nu weet iedereen het....

We vertrekken morgen!

Iedereen al enorm bedankt voor de lieve woorden en fijne reacties!

We gaan pakken, eten, en een fijne avond maken en lekker slapen.

Tot snel.... vanaf vandaag dagelijks een tourjournaal.

• 03 Juli 2014 - 19:37

Erik-Jan:

Jullie hebben het allebei! Dat heb ik gezien en ervaren in Vlaanderen. Wat een kanjers zijn jullie. Heel veel plezier bij de reis naar Rome, wat eigenlijk ook jullie doel is. En natuurlijk weer heelhuids thuis komen! Ik kijk uit naar jullie dagelijks tourjournaal. Erik-Jan

• 03 Juli 2014 - 19:57

Wim Van Kleef :

inderdaad ook hier van ons de bevestiging dat jullie grinta hebben maar vooral een ontzettend stel lieve mensen die we veel geluk en plezier wensen we gaan jullie zondags missen

• 03 Juli 2014 - 20:56

Paul En Claudia:

Wat een vooruitzicht! Even geen lijstjes en mensen die de checkin vergeten zijn in te vullen (sorry!!). Haha. Maar lekker samen het avontuur tegemoet: heerlijk. Geniet van het avontuur en van elkaar. Claudia & Paul

• 04 Juli 2014 - 09:01

Pauline:

Wat gaaf! Heel veel succes geniet van het avontuur! Gr. Pauline

• 04 Juli 2014 - 09:07

Lucia:

Johan en Anita, ik ben geen fietser maar daarom niet minder betrokken bij jullie avontuur. ik wens jullie heel veel plezier, geniet van de omgeving en van elkaar. kom gezond terug

• 04 Juli 2014 - 10:08

Carola:

He Johan en Anita,

Good luck and all the best on your tour. Take care, stay healthy and keep on biking :-) Goetjes uit Duitsland.

• 04 Juli 2014 - 10:14

Brinta, daar ben ik ook groot mee geworden..

Geniet samen van dit prachtige fietsavontuur. Wat een manier om je verjaardag te vieren, have fun!

• 04 Juli 2014 - 10:29

Martijn Barendse:

Ha Johan en Anita,

Wat een mooie woorden. Met kippenvel gelezen. Hier zit ik dan, op de vierde etage van een kantoor in Den Haag. Het enige noemenswaardige uitzicht is de parkeergarage waar af en toe een flirtend stelletje staat. Weg te dromen over de mooie vergezichten die jullie tegemoet gaan fietsen. Wat een mooie tocht. Wat een uitdaging. Wat een lekker stel!

Grinta!

• 04 Juli 2014 - 11:35

Gerard Hoogerwerf :

He Anita en Johan,

Leuk zo'n 'tweede huwelijksreis met vele bergen en dalen,
    Veel plezier op deze avontuurlijke reis!.

• 04 Juli 2014 - 13:12

Jannie&Andries:

Wat vullen jullie elkaar toch lekker aan en wat blijven jullie ambities - zelfs op middelbare leeftijd - toch bruisend. Geniet vooral van wat jullie (gaan) doen. Ambities zijn leuk, maar als je er niet meer van geniet, blijft alleen de inspanning over en dat is te weinig. Blijf volhardend genieten dan blijft een levenslang verhaal over. Succes samen en geniet.. j&a xxx