feitjes.... - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Anita Marle - WaarBenJij.nu feitjes.... - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Anita Marle - WaarBenJij.nu

feitjes....

Door: Johan (met dank aan Hans Reitsma)

Blijf op de hoogte en volg Anita

30 Juni 2014 | Nederland, Zandvoort

We krijgen veel vragen welke route we rijden, hoe lang het is enz. enz.

De totale lengte is 2200 kilometer. Er worden ruim 10.000 hoogtemeters gemaakt (dat is ongeveer 10x Alpe d'Huez of 300x het kopje van Bloemendaal). En we gaan er 22 dagen over doen.

Met de weg zoeken, hotel zoeken etc, schijn je zeker 5-10% meer af te leggen, dus er komt nog 5 a 10 kilometer per dag bij....

Dus 100 kilometer per dag. In het begin willen we meer rijden en later in Italie wat minder. In principe hebben we geen rustdag ingepland, maar dat kan wellicht nog als we daartoe besluiten. Het is tenslotte wel onze vakantie...

De route:
We starten vrijdag vanuit Zandvoort, alwaar we langs Radio Stiphout (we zijn lid van cycling team Stiphout) rijden en dan naar Amsterdam en slapen in Amersfoort. De tweede overnachting is gepand in Venlo.
Dan via Koblenz naar Bregenz. Daar gaan we Oostenrijk in. En willen via ischgl/Kappl (de extra zware alpenreus, Silvrettapas over) ons wintersportplaatsje Oostenrijk door. Dan via het Gardameer naar Verona en dan door naar de kust, Ravenna. De laatste dagen via Assisi naar Rome...

Je kunt dit goed lezen op de www.reitsmaroutes.nl. We fietsen de hoofdroute. Op de site kun je heel veel lezen over de route, staan foto's en allerlei tips.

• 01 Juli 2014 - 08:26

Johan Gores:

Hallo Anita en Johan,
    Nog drie dagen en dan gaat het gebeuren, de fietstocht naar Rome.
    Een mooie uitdaging met vele indrukken.
    Vlak, heuvels, bergen, afzien, genieten, regen zon, natuur, etc,
    Geniet ervan samen en gezond weer terug.

Groeten Johan

• 01 Juli 2014 - 09:12

RenKat:

Anita en Johan,
    Alvast heel veel succes met dit mooie avontuur.
    ik ga jullie iedere dag volgen en leef zeker mee.

Anita een dikke zoen, Johan knuffel ik donderdag :-)

Groeten
    Rene v K

• 01 Juli 2014 - 20:35

Jenny Dijkstra:

Anita en Johan,
    Ik wens jullie heel veel plezier, en windje mee.
    SUCCES,
    Groetjes Jenny.

• 01 Juli 2014 - 22:49

Lenneke Van Kleef:

Hoi Anita en Johan.

Ik wens jullie een hele goede en veilige reis. Lijkt me een prachtige uitdaging.
    Ik ga jullie elke dag volgen. Heb daar nu tijd genoeg voor.
    Heel veel succes.
    Dikke zoen en groetjes
    Lenneke

• 02 Juli 2014 - 10:35

Ed Vastenhouw:

Hi Anita en Johan,

Ik wens jullie heel veel plezier en vooral een veilige reis toe

Gr,

Ed.

• 02 Juli 2014 - 14:11

Hans Verheijen:

Johan, geweldig dat jullie dit gaan doen. Heel veel succes en vooral genieten!

Groet, Hans

• 03 Juli 2014 - 16:37

Fred:

Hoi Johan en Anita,
    Heel veel plezier, een goede trip en weer veilig naar huis!
    Geniet er van!
    Fred

• 03 Juli 2014 - 16:50

Robert Harteloh:

Hallo Anita en Johan,

Een hele goede, maar vooral ook sportieve vakantie gewenst.
    Voor jullie start morgen niet de Tour de France, maar de Tour d'Europe. Een veel grotere uitdaging.
    Doe ze de groeten in Ischgl, ook mijn wintersportplaatsje.

Succes en geniet ervan.

Groet,
    Robert

• 03 Juli 2014 - 16:59

Peter:

Johan en Anita,

Heel veel plezier aan deze sportieve uitstap naar Rome. Geniet, pas goed op elkaar en kom veilig en heel weer thuis! Leuk om jullie avontuur te volgen!

Mei freonlike groetnis,

Peter Keizer

• 03 Juli 2014 - 17:05

Margret En Cees:

Lieve luitjes,
    Wij wensen jullie goede reis, mooi weer, fijne ervaringen en weinig zadelpijn ;-)
    kom weer goed thuis.
    liefs
    Cees en Margret

• 03 Juli 2014 - 17:11

Rob Pieters:

Johan en Anita,

Veel plezier met jullie actieve vakantie en probeer ook van de omgeving te genieten.
    Succes en kom weer gezond thuis!

Rob

• 08 Juli 2014 - 12:39

Marcel Meijer:

Doe het jullie niet na,het lijkt mij een hele grote uitdaging voor beiden koop ook af en toe een ijsje onder weg en geniet.