Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Anita Marle - WaarBenJij.nu Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Anita Marle - WaarBenJij.nu

Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg

Door: spreuk van Loesje....

Blijf op de hoogte en volg Anita

29 Juni 2014 | Nederland, Zandvoort

Na een hele drukke week, met heel weinig slaap, met veel werk en weinig tijd, broer Gerrit die getrouwd is, met een vrijgezellenavond, met de nodige versnaperingen, met een kaakontsteking voor Johan, een blaasontsteking voor Anita, en natuurlijk het 10- jarige Straatvoetbaltoernooi bij de Oude Halt, vandaag eindelijk weer op de fiets gezeten.

Samen naar Wassenaar, helaas niet met de fietsploeg van de Toe Maar Teuntjes, tekort dag om nog wat af te spreken met elkaar. 70 kilometer, met extra bepakking om nogmaals goed te testen. Ook de camera die we van onze vrienden hebben gehad voor ons 25-jarige huwelijk vorig jaar nog even testen…

Mark Rasch en zijn mannen van Versteege Wielersport hebben goed werk geleverd. Alles is goed afgesteld en de fietsen lopen als een zonnetje.

Ook de fietstassen en de hele montage voor de bepakking zit als een huis. Dankzij Ton Berkhout van Vittorio (een fietsenzaak uit Heerhugowaard, specialist voor verre reizen) is de voorbereiding tip top in orde.

Nu nog 5 nachtjes, en dan de www.reitsmaroutes.nl. We hebben nog contact gehad met Hans Reitsma en de laatste tips ter harte genomen. Leuk toch dat je ervaringen kunt delen, zodat andere daar weer wat aan hebben, leve het internet.

Tot snel…. We hebben er zin in!

• 29 Juni 2014 - 16:12

René Paap:

Veel plezier! En wel een beetje uitgebreid bloggen hé? Ik wil het meebeleven alsof ik op je bagagedrager zit

• 29 Juni 2014 - 16:31

Arjan En Marga De Boer:

Lieve Anita en Johan,

Het wordt tijd dat jullie vertrekken. Jullie zijn er klaar voor volgens ons. We gaan jullie elke dag volgen op deze blog, helemaal leuk. Aftellen ........

XXXX Ar en Mar

• 29 Juni 2014 - 18:16

Hans En Hans:

Nog even...heel veel succes, jullie gaan het redden!

• 29 Juni 2014 - 20:47

Ria Koekenbier:

Hoi Anita en Johan, spannend hoor, eigen lijk ben ik best een beetje jaloers op jullie, lijkt me helemaal te gek wat jullie gaan doen. Wij wensen jullie heel veel succes, plezier, af en toe sterkte en moed, en wij zullen jullie blijven volgen!

• 29 Juni 2014 - 21:16

Pa En Ma .vanma.:

Heel veel plezier kus van uit. Frankrijk. Kus

• 29 Juni 2014 - 21:55

Max Hanny.:

Heel veel plezier en succes,

• 29 Juni 2014 - 22:33

Anouk:

Heel byzonder wat jullie gaan doen. Ga jullie blog volgen. Heel veel plezier en wens jullie een goede reis.

• 29 Juni 2014 - 22:46

Patries:

Succes lieve mensen!! Ik vind t nu al fantastisch wat jullie gaan doen!! Ga jullie volgen... Leuk!! Heeeeeeel veeeeel plezier met z'n tweetjes! Xx

• 30 Juni 2014 - 10:22

Stephan:

Succes met de laatste voorbereiding!

• 30 Juni 2014 - 14:03

Wimi & Len:

Wij wensen jullie een ongelofelijk fijne vakantie toe.
    Johan denk om de bandjes en neem vooral patronen mee want pompen is niet alles.